Ve středu a čtvrtek 13. a 14.2.2019 je z provozních důvodů v našem showroomu zavřeno. Děkujeme za pochopení.
Zpět do obchodu

Registrace

Doprava

Doprava

Dodání po celé České republice zajišťujeme pro naše zákazníky ZDARMA. Náklady na něj neseme my a kupující tak platí pouze za objednané zboží.

Dopravu zboží k vám realizujeme zpravidla následujícími způsoby:*

  1. GLS (balíková služba)
    • u menšího množství kusů zboží o hmotnosti každého kusu do 50 kg
    • úhradu dobírky lze provést platební kartou
  2. DB SCHENKER  (paletová přeprava)** 
    • u zboží o hmotnosti jakéhokoli kusu nad 50 kg
    • u většího množství kusů zboží o hmotnosti každého kusu do 50 kg
    • úhradu dobírky nelze provést platební kartou

*Vyhrazujeme si právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

**Pro vaše pohodlí můžete nechat řidiče přepravní služby použitou paletu odvézt.

Zboží je vždy důkladně zabaleno v kartónových obalech (kromě stohovatelných židlí) a pojištěné proti poškození. Zásilku doručí řidič jednoho z našich přepravců k prvním uzamykatelným dveřím budovy, jejíž adresa byla určena jako místo dodání. V případě, že jste zvolili platbu dobírkou, vybere od Vás řidič příslušnou hotovost. 

Výnos do patra a montáž nábytku si zákazník zajišťuje sám. V praxi bývá možné dohodnout se na asistenci s vynesením přímo s řidičem. V případě, že jste objednali některý z těžších kusů nábytku Vám pro hladký průběh poslední fáze přepravy doporučujeme sjednat si pomoc alespoň jedné, raději však dvou osob pro vynesení takového zboží do patra, případně pro donesení až na místo určení do konkrétního pokoje.

Dodací lhůta:

  1. Pokud jste si objednali zboží, které má v okamžiku odeslání objednávky uvedenu dostupnost  Skladem , očekávejte jeho doručení do 2-3 pracovních dnů od úhrady ceny objednávky, nebo zálohy v případě zvolení platby dobírkou.
  2. Pokud jste si po dohodě objednali zboží, které v okamžiku odeslání objednávky není skladem (dostupnost  Na objednávku ), budeme vás e-mailem průběžně informovat o předběžném termínu doručení a několik dní před expedicí zásilky budete telefonicky kontaktováni pro dohodnutí vám vyhovujícího termínu doručení.

Ve většině případů v den expedice zboží obdržíte informační e-mail, nebo SMS zprávu od našeho smluvního přepravce s informacemi o termínu doručení. Nejpozději v den dodání (zpravidla následující pracovní den) budete telefonicky kontaktování, nebo obdržíte zprávu s upřesněním času doručení. Zpráva obsahuje kontakt na přepravní společnost, kde se můžete domluvit na pozdějším dodání. Druhé doručení je zdarma, eventuálně si můžete zboží vyzvednout i na Vašem regionálním depu přepravní společnosti.

Převzetí zboží:

Při přebírání zásilky vám doporučujeme řídit se níže uvedenými pravidly:

Při převzetí zásilky nejprve zkontrolujte vnější obal zboží. Reklamace samotného zboží může být totiž uznána pouze v případě, že nebude při doručení k zákazníkovi vnější obal poškozený. Nemůžeme totiž akceptovat reklamace zboží, které bylo evidentně poškozeno přepravou. 

V případě, že je obal viditelně poškozený, nebo je dokonce viditelně poškozené i zboží uvnitř, nepřebírejte takovou zásilku. Je nezbytné tuto skutečnost reklamovat u dopravce, tzn. sepsat s řidičem reklamační protokol. V takovém případě nás o této skutečnosti informujte na e-mailu reklamace@nabytekzvraku.cz. Pokud potřebujete v průběhu reklamace asistenci, tak nás telefonicky kontaktujte na +420 608 972 398 a my Vám s jejím vyřízením rádi pomůžeme.

V případě, že zjistíte výrobní vadu zboží po rozbalení zásilky, jejíž obal nebyl porušen, neprodleně nás o tom informujte na e-mailu reklamace@nabytekzvraku.cz. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě.

Nepřevezmete-li zásilku z důvodů ležících na vaší straně (např. zrušení objednávky v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna vámi určená osoba nebo nejste schopen uhradit kupní cenu atd.), nesete jakožto kupující náklady na dopravu nebo náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Montáž:

Zboží je v naprosté většině dodáváno ve smontovaném stavu. V ojedinělých případech (některé typy regálů) je nutná jednoduchá montáž. V takovém případě zasíláme společně s daňovým dokladem, eventuálně s potvrzením o expedici zboží návod k jeho složení ve formátu PDF.